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Temperatursensor am Triebwerk, Ryanair-Boeing

Kategorie: Beweisfotos
Triebwerk, APU, GPU

Falsche Verwendung:
http://www.sauberer-himmel.de/2011/07/07/ab-jetzt-wird-es-ernst/

Original:
Unbekannt.


Dieses Bild nahm einer der Chemtrail-Gläubigen auf. Damit wurde eine Welle des Beobachtens von „Sprüheinrichtungen“ an Triebwerken ausgelöst, vor allem auch durch „Sauberer Himmel“, dessen Mitbegründer Dominik Storr damit auch Ryanair auf den Keks ging.

Das „Röhrchen“ ist ein Temperatursensor.

„There are two fan inlet temperature sensors in the CFM56-3 engine intake. The one at the 2 o’clock position is used by the PMC and the one at the 11 o’clock position is used by the MEC. The MEC uses the signal to establish parameters to control low and high idle power schedules.The temperature data is used for thrust management and variable bleed valves, variable stator vanes & high / low pressure turbine clearance control systems.“

„The CFM56-7 inlet has just one fan inlet temperature probe, which is for the EEC (because there is no PMC on the NG’s).A subtle difference between the NG & classic temp probes is that the NG’s only use inlet temp data on the ground and for 5 minutes after take-off. In-flight after 5 minutes temp data is taken from the ADIRU’s.“

„The temperature data is used for thrust management and variable bleed valves, variable stator vanes & high / low pressure turbine clearance control systems.“

Andreas Linke-Diesinger: Systeme von Turbofan-Triebwerken

Mehr: Befinden sich in Ryanair-Triebwerken Sprühdüsen?