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Entwicklung eines 737-Frachter-Sprühsystems für Dispergiermittel

Kategorie: Beweisfotos
Ölbekämpfung

Falsche Verwendung:
http://www.reallibertymedia.com/2013/11/exclusive-photos-of-chemtrail-dispersal-system/

Original:
unbekannt, wahrscheinlich durch Techniker aufgenommen

In Dothan bei Commercial Jet (rüstet Passagier-Boeings zu Frachtern um, vgl. Hangarwände im Video mit Wänden auf Fotos) entwickelt RVL Group ein Sprühsystem für Dispergiermittel für Boeing-737-Frachter.

RVL: Boeing 737 spray prototype takes to the air

„RVL Group’s project to develop a Boeing 737 oil spill dispersant capability took a major step forward this month with the successful testing of a prototype spray system on board a Boeing aircraft in the USA. The flight trials in Dothan, Alabama, allowed various configurations to be tested as the design phase moved towards its conclusion.“

„The oil spill response market currently lacks flexible and modern spray systems, and we hope that our fully self-contained system which is capable of installation onto almost any modern Boeing 737 freighter aircraft will eventually find commercial opportunities beyond its initial UK customer.“


Foto von rvl-group.com:


The Telegraph: RVL is converting aircraft into spraying machines that will clear pollutants at sea

„RVL Group is converting Boeing 737 aircraft into spraying machines that will clear pollutants at sea on behalf of oil giants such as BP and Shell. The company successfully completed a test flight in November last year. It will use the growth capital to finesse its prototype. “


RAF Transport Command Memorial: „working on a replacement for the DC-3s in the shape of Boeing 737s

„RVL Group are working on a replacement for the DC-3s in the shape of Boeing 737s, but as this is a new implementation of the aircraft, it has to undergo trials and testing which is taking time. As soon as the 737 comes online with RVL, the 2 DC-3s will be released to us for operation.“


Die Recherche dazu war nicht ganz einfach und wahrscheinlich nur möglich, weil wir bei Metabunk zusammengearbeitet hatten: Explained: "Exclusive: Leaked Photos of Chemtrail Dispersal System". Es war ein Weg, der auch von Irrtümern geprägt war; letztendlich stand das Ergebnis aber fest. Was sehr ärgerlich ist: Wir hatten sehr viele Quellen verlinkt (zum Beispiel meine Puzzlearbeit) - die meisten Links gehen nicht mehr. Das gleiche Problem wie hier bei chemtrail-fragen.de.

Zum Schluss blieben übrigens zwei Flugzeuge übrig, MSN 25184 und 24903. Aller Wahrscheinlichkeit nach war es das letztgenannte Flugzeug, an dem die Umrüstung getestet wurde. Aktuell ist es als G-JMCS unterwegs: